• Gratis verzending vanaf € 20,00
  • Voor 16.00 besteld, vandaag verzonden
  • Laagste prijsgarantie
  • Vertrouwd sinds 2005
Winkelwagen (0) - € 0,00

Vetverbranders

de basis om snel en verantwoord af te slanken is natuurlijk een goed eet-en bewegingspatroon. Daarnaast kunnen goede vetverbranders, afslankshakes, fat blockers e.d. een goede aanvulling zijn om vet te verbranden en het afslank proces te versnellen. Ze geven je de extra duw in de rug die je nodig hebt om je doel te bereiken. Meer informatie over afslanken met vetverbranders tref je onderaan de pagina aan. 

Alle Vetverbranders productenWil je aanvullende tips en informatie? Supplementenadvies op maat

Van hoog naar laag sorteren

per pagina
  1. 1
  2. 2
  1. 1
  2. 2

Afslanken met vetverbranders

Eén van de meest gestelde vragen die we bij Sportfood binnenkrijgen is: ‘’hoe kan ik snel en verantwoord afvallen?’’

Het allerbelangrijkste om verantwoord te kunnen afvallen is het hebben van een goed voedingspatroon. Hoe vaak je ook sport en hoeveel vetverbranders je ook gebruikt, als je voeding niet op orde is zul je nooit je vetpercentagedoel bereiken. Als je op zoek bent naar voorbeelden van voedingsschema’s die je kunt gebruiken om af te vallen, kijk dan eens hier of hier.
Dit zijn uiteraard voorbeelden en je kunt ze naar hartenlust aanpassen naar je eigen voorkeur en omstandigheden. Niemand houdt namelijk een voedingsplan vol als hij de aangeboden recepten en producten niet lekker vindt, onderzoek evt. wat goede vervangende producten kunnen zijn.

Als je voeding eenmaal op orde is, is het belangrijk om goed te gaan sporten of intensief bewegen. De meeste intensieve sporten zijn prima om extra calorieën te verbranden. Groot voordeel is ook dat je nog uren na het sporten extra calorieën verbrandt.
Voorbeelden van goede vetverbrandende sporten zijn Spinning, hardlopen, krachttraining, cross-fit etc. Aangeraden wordt om 3x per week 45-60 minuten intensief te gaan sporten. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je rustig je sportactiviteiten opbouwt en een activiteit uitzoekt die bij je past.

Pas als je je voeding en het sporten goed op de rails hebt, kan het zinvol zijn om een goede maaltijdshake en/of vetverbrander aan te schaffen.
Een maaltijdshake pak je i.p.v. je ontbijt of lunch. Een goede maaltijdshake bevat voornamelijk eiwitten met daaraan toegevoegd vetverbrandings stimulerende middelen.
Qua vetverbranders is er ook veel keus. Het zijn geen wondermiddelen maar kunnen je net dat duwtje extra geven om sneller vet te verbranden. Ook hier geldt weer; lees goed de productomschrijvingen en kies de vetverbrander die het beste bij je past. Goede vetverbranders merken zijn o.a. Stacker en Raw Iron.

Let bij de aanschaf van vetverbranders goed op de samenstelling van het product. De meeste vetverbranders bevatten hoge doseringen caffeine en daar kan niet iedereen tegen. Er komen steeds meer caffeine-vrije versies op de markt. Deze zijn meestal iets minder effectief qua vetverbranding maar hebben ook minder bijwerkingen.
Ook komen er steeds meer vrouwen versies op de markt. Deze zijn over het algemeen ook wat vriendelijker in gebruik vanwge hun lichtere, aangepaste samenstelling. 

Als laatste is het nog de moeite waard om te vermelden dat geduld een hele belangrijke rol speelt tijdens het afslanken. Het vet dat er jarenlang over gedaan heeft om zich in en op je lichaam te vestigen is er niet zo maar binnen een paar weken af. Neem zeker 2-3 maanden de tijd om goede resultaten te zien. Als het makkelijk was liep iedereen strak en slank rond, maar met de juiste instelling kan ook jij zeker een zeer goed uitziend en gezond lichaam krijgen!


Mocht je nog meer vragen over maaltijdshakes of vetverbranders hebben, mail ons gerust op [email protected]

8 tips als je dieet om vet te verliezen:

1) Heb geduld. Het lichaam heeft tijd nodig om zich aan het nieuwe dieet aan te passen. De eerste zichtbare resultaten zijn vaak pas na 3 weken waarneembaar.
2) Blijf je calorie, koolhydraat, eiwit en vet inname in de gaten houden. 
3) Verspreid je maaltijden over de hele dag. Niet in één keer teveel eten. 5-6 maaltijden zijn ideaal.
4) Word geen slaaf van de weegschaal maar houd ook de spiegel goed in de gaten. Maak iedere week foto's om je progressie te zien.
5) Wees niet te afhankelijk van supplementen. Supplementen zijn een aanvulling op je voeding, geen vervanging.
6) Laat je niet gek maken door het vetvrije terreur. Vetten heb je gewoon nodig.
7) Ga niet te rigoureus op dieet maar verander je eetpatroon geleidelijk, anders houd je het nooit lang vol.
8) Volg niet blindelings het dieet van bodybuilder A of fitness guru B maar blijf zelf goed nadenken en in de gaten houden wat voor jou wel en niet werkt.